Aegzor Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Menar attt man kan spela MED varandra, om man är i samma värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Min kompis startade på Bera igår och är level 30, så jag ska nog spela där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 man måste ju vara ett geni för att kunna hacka:( men jag har en cleric po lvl 34 på kahini Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 jag skulle gärna ha en guide och en länk dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 sist jag spelade var för ett halvår sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 hemsidan tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) jag körde förut men avinstalerade det igen, ska fixa tillbaka det nu :D www.mapleglobal.com <>hemmsidan håller nu på att fixa en gubbe, vad är bäst för stats i början om man vill va en warrior? Redigerat 17 Oktober 2006 av rikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 4 i int och 4 i luk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Man ska ha så mkt Str som möjligt i början, och så lite int/luk som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 okej, har fixat en nu å lör i windia, e väll valvvägs till deugon, ska va warrior. säg till om du vill ha party Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 tryck på R när du är i spelet o adda: m3dion. så hadr du mej i din buddy-list.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Vad använder ni för knappar för attack och hopp osv? Jag _hatar_ MS bara för att de förutsätter/tror att alla kör med samma knappar (Typ alla quests i början). Själv hatar jag alla de här ctrl- och alt-knapparna. Man ska ju hoppas med mellanslag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.