Dimnest Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 ÖVERBELASTING, ÖVERBELASTING.........! :huh: :huh: :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det mes joysticken hände mig också, men det är nog för att de slits mycket, så jag lämnade in min där jag köptte den, så skickade dom den på lagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 K700 och K750 har dåliga spakar. Köper man en av de modellerna är spakproblem något man nästan måste räkna med. Det är iaf vad jag fått höra av en bekant till mig som jobbar på SE som designer. Enligt honom har tom budgetmodellernas (~500kr) spakar högre livslängd än de i K7-serien. Plus att alla jag känner som haft/har en av dem har haft spakproblemet. Samt några andra buggar, bl a att all data töms från minnet utan förvarning. K7-serien är inte direkt säker...skulle inte rekommendera den till nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Håller med. Min kompis kamera har också problem på sin K750i. Den ändrar inställningarna automatiskt och zomar in utan att man tryckt på något. Han har fått byta Joystick typ 3gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) K700 och K750 har dåliga spakar. Köper man en av de modellerna är spakproblem något man nästan måste räkna med. Det är iaf vad jag fått höra av en bekant till mig som jobbar på SE som designer. Enligt honom har tom budgetmodellernas (~500kr) spakar högre livslängd än de i K7-serien. Plus att alla jag känner som haft/har en av dem har haft spakproblemet. Samt några andra buggar, bl a att all data töms från minnet utan förvarning. K7-serien är inte direkt säker...skulle inte rekommendera den till nån. Även T600 och T610 har dåliga joystickar! Jag har just nu en SE K750i, jag har fått byta joysticken 2 ggr på ungefär 14-16 månader..Den är inte speciellt hållbar..Det händer ibland(iafa på min) att knappar åker ur..Och kameran blir också lätt konstig..Kameraknappen slutade fungera för mig..Jag har fixat den för det men nu är det glapp i den igen.. Köp inte den om ni vill ha en telefon med bra kvalité! OnT:Om den inte är allt för ny..Köp en ny telefon? [EDIT]Stavfel! Redigerat 7 Oktober 2006 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.