Dalman Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Köpte World of warcraft idag, och undrar.. När jag öppnade fanns bara 5 cd'n i det finns plats för en till i det svarta faket. Har dem glömt att sätta i en? eller ska det vara så? en plats över om man ska förlänga med 2 månader eller? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Det ska bara vara 5 skivor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Det ska bara vara 5 skivor.. Aha okej, puh.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Va? 5skivor:S jag har bara 4a :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 de nyare e 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 jag köpte mitt i fredags och jag har 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 de nyare e 4 Vad svamlar du om? dem gamla har 4st skivor och dem nyare har 5st (patchar på den till lagda skivan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Alltså fodralen skiftar alltid. Mina kompisar har olika fodral än vad jag har. Men jag har 5skivor. Det blir fler cdn ju mer patchar det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jag har 5 skivor .. inte fyra :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jo, men vi som köpte WoW tidigt har 4... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 dom gamla har 4 skivor (som mitt) men dom nya har 5 som ismannen säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Har 4 skivor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg