Gäst Jagkallassampa Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 ja har ni sett dom NYA programmen från 2005?? jag tror BARA inte att dom är därifrån typ 91 elr något tror jag.. han jobbar inte som säkekerhets grej då... Jag tycker det är skitjobbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheatsaregood Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 mm,jag har sett dom,dom e ju för *** bara sämst,blir så :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: på dom ansnitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 kan tänka mig att det är GAMMALT för i själva "animationen" eller vad man ska säga ser gammalt ut! haha du läser mina tankar jag blir j*vla förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Simpsons är ju väldigt kul, har dock inte kanal 6 längre... har förmodligen inte sett de nya från 2005... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Vad är grejen med den här tråden, klagotråd eller? Toad; TV6 är en gratiskanal och kan hittas om du söker efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag har sökt flera gånger och jag får den inte. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Avsnitten med "gammal" animation är äldre, de nyaste är väl ifrån 2002 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 simpsonsprogrammet är inte nytt!!! det är gammalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 simpsonsprogrammet är inte nytt!!! det är gammalt! Typ 80 talet kom det från Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Serien har producerats sedan 1989 och ska sluta med en långfilm -07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 simpsonsprogrammet är inte nytt!!! det är gammalt! Jag skrev att de nyaste skulle kunna vara ifrån 2002 eller något liknande. Bara för att de är nya betyder inte det att de kom detta året. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Serien har producerats sedan 1989 och ska sluta med en långfilm -07 det kanske här ändrat sig til 2009 men efter det kommer dom börja sända om milhouse och sådant (fast simpsons kommer synas ngn gång :) ) Har jag hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.