Nami Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag ser inte min Avatar o.o Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Ja som rubriken säger, hur lång tid tar det för en Avatar att ladda upp här? :blink: ehh ingen tid alls,iallfalll inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Om du har något antivirusprogram etc med inbyggd reklamlockare, slå av den. De har en förmåga att ta bort många bilder som är 125x125 pixlar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Okej.. Jag har Norton Antivirus hur slår jag av det? (Jag kan se vissa avatarer, men inte alla som sagt) Redigerat 15 Oktober 2006 av Carttie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Öppna norton och välj Norton Anti Spam i listan till vänster. Klicka på annonsblockering och sedan på knappen Slå av till höger. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.