Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) kan nån skicka en länk/eller fixa en nerladdning av INTROCMP.AVI för min e dampig o.o ?!?!?! (nått CRC fel så jag fick ersätta det med en annan .avi fil men jag vill ha orginalet) kan nån skicka plz? INTROCMP.AVI e bara en film i Legoracers så det räknas inte som olagligt va? För man behöver .exe och massa annat skit för att det ska funka :huh: om det räknas som olagligt så säg åt mig det så tar jag bort innehållet i inlägget Redigerat 5 Oktober 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hogwarts.nu-fuskaren Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jag vet inte om det är olagligt, men jag tror inte det... Men jag har ändå inte det du letar efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 om ingen skickar kan du ju ta vilken .avi som hällst &döpa om till INTROCMP.AVI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.