Gäst Grenade Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Var tycker ni går gränsen för spelberoende? :huh: Hur många timmar ska man spela innan det anses vara ett spelberoende? Och hur många timmar spelar ni själva? Redigerat 5 Oktober 2006 av Grenade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 När man spelar 60 - 100% av sin fritid är man defenitivt beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jag brukar spela upp till åtta timmar om dagen,det är väl normalt?ELLER!? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 jag spelar kanske varranan dag.. eller var tredje... men jag tror gränsesn för beroende är när man skitar i allt annat och bara spelar =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) jag spelar minst 80-90% av min fritid :/ och jag är väll inte spelberoende :o ? gränsen går nog när man skiter i skolan och sitter hemma vid sity älskade spel :wub: jag är nog spelberoende :cry: Redigerat 6 Oktober 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 jag kör som du bucken :angry: men inte spelboeronde... inte tid att snacka nu måste spela nåt fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag brukar spela upp till åtta timmar om dagen,det är väl normalt?ELLER!? :blink: Oj är inte det mycket? Vet inte hur mycket jag spelar, men jag spelar inte varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderwalle Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 spelar 10 - 12 timmar om dagen. jag är spelberoende.. kan inte sova på kvällarna tänker bara att jag måste spela mer och klara vissa "banor".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Ajdå, 19 år och spelberonde det verkar inte så skoj. När jag blir 19 blir de ju party varje helg 8) Spelar några gånger i veckan, kanske 2-3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Spelar NORMALT ca 1-2 timmar ;) Pluggar mycket, mycket bra förebild i skolan. Är inte beroende :P Gränsen går just när man struntar i sitt skolarbete (läxor) och sitter hemma och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.