Gäst Sandkaka Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Vilken dag går man och frågar bus eller godis? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 JAG VET 31 OKTOBER det är då hallowen börjar jag ska göra det med mina polare smartare om man säger bus eller godis eller pengar men gör som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag kan gå på dagen innan lr på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag gör det på kvällen det är då därför man skräms mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Jag är inte hemma då, det är ju en fredag, och jag kommer hem från Spanien 1 November, lördagen efter Halloween, så det blir inget halloween firande för mej =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 synd men jag hoppas du har rolit i spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Det kommer jag verkligen ha! Undrar om dem firar Haloween där den dagen? Kanske, så om jag ser en massa utklädda så är det nog så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 ja i hallowen i spanien a dem firar hallowen jag har vart där det gick en massa scream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 kul, jag ska kasta rutna ägg på fönstren om dom seiger bus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 själv gillar ja inte hallowen så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 vad mycket :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.