Gäst Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 a a! m m m marabo! marabo sjoklad 60 kg (alla sorter)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket! Öhh... 168 kg! gick du runt med en skottkärra för att bära allt godis då eller :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 kasta ägg e ju en halloween höjdpunkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblan91 Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 jag firar inte ens hallowen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 förut sa jag och min polare bus eller godis eller pengar så fick vi när vi var klara över 100 kr och jag fick typ bara 10 kg godis men goda jag fick gätte goda nappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket! Öhh... 168 kg! gick du runt med en skottkärra för att bära allt godis då eller :P? försker du va rolg elle alla fatta vell att ja gick hem mä godiset flera ggr elle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Jag firar inte "Halloween". Jag firar Alla Helgonas Dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Jag firar inte "Halloween". Jag firar Alla Helgonas Dag. men gud vad onödigt det är ju för f*n samma sak :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Nej. Halloween är inte ens en svensk tradition. Den kommer från U.S.A. Alla helgonens dag är en svensk tradition då man ska komma ihåg dom döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Nej. Halloween är inte ens en svensk tradition. Den kommer från U.S.A. Alla helgonens dag är en svensk tradition då man ska komma ihåg dom döda. mä dä ä ju de döda ma klä ut si te elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Jag såg en film i skolan om traditioner, där Martin Timell var berättare, då efter att han hade berättat länge, kom han fram till att Halloween var lite svenskt =) Så de så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Lås denna tråd tack!!!!! Nästan ingen håller sig till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.