Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 nej hallowen kom på frankrike det var frankrike som kom på hallowen det är bara på hit fast det är rolit fast det är sjuka människor som kommer in med en mask o dödar folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket! Öhh... 168 kg! gick du runt med en skottkärra för att bära allt godis då eller :P? försker du va rolg elle alla fatta vell att ja gick hem mä godiset flera ggr elle Man kan inte få så mycket godis och så du stavar så kan man tro att du är 9 år eller något(168 kg hahaha vägde du det eller)LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 alla bliv så skremda förra året att jag fick up till 168 kg godis! jag har fortfarande kvar mycket! Öhh... 168 kg! gick du runt med en skottkärra för att bära allt godis då eller :P? försker du va rolg elle alla fatta vell att ja gick hem mä godiset flera ggr elle Man kan inte få så mycket godis och så du stavar så kan man tro att du är 9 år eller något(168 kg hahaha vägde du det eller)LOL nja ja gick runt hela stan (nästan iaf) ! ne me cirka! o ja ä 10 år int 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 mina grannar sa bus då sprang dom in och välte deras bokhylla dom vart skitarga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 firar inte halloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 f*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Mörda din katt? Tja, det börjar gå mer och mer över styr... men jag firar inte Halloween och lär aldrig göra det. Fira den ondes ankomst är inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 f*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift* har nån mördat din katt o nej jag älskar katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 f*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift* har nån mördat din katt o nej jag älskar katternån märdat din katt?? det ksa man ju tro på :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 f*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift* har nån mördat din katt o nej jag älskar katternån märdat din katt?? det ksa man ju tro på :| dä ha de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 f*n vaför ä de bus ni seje rså snälla? dä ja blevit utsad te ä tråkigt de mörda min katt *snift* har nån mördat din katt o nej jag älskar katternån märdat din katt?? det ksa man ju tro på :| dä ha de Nåra har faktist mördat hans katt! Hallowen, det blir ju värsta upproret nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag ska vara scream på fredag vad ska ni vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.