Xeller Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Hej, Jag har skrivit en dikt igen undrar om den är bar enligt er.Betygsätt mellan 1-10.Lägg gärna en kommentar om vad jag ska göra bättre. Röd Kärlek Du undersköna varelse av den långhåriga rasen, Du vackra och lena figur, Du har fångat mig med ditt kärleksnäst, Du har dragit upp mig på strand och räddat mig, Du har lärt mig mun mot mun metoden, Du som gjort allt detta underbara , Du har omgett mig med en röd hjärtatmosfär, Du är värd alla hjärtan och tack någon kan ge, Jag ger dig mitt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 8/10. Bra men kunde varit bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 7/10, den var mycket bra men som sagt: Det kan alltid bli bättre. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag är riktigt dåligt på dikter, men säger några saker jag tycker att du ska ändra. ^^ Hej, Jag har skrivit en dikt igen undrar om den är bar enligt er.Betygsätt mellan 1-10.Lägg gärna en kommentar om vad jag ska göra bättre. Röd Kärlek Du undersköna varelse av den långhåriga rasen, Du vackra och lena figur, Du har fångat mig med ditt kärleksnäst, Du har dragit upp mig på strand och räddat mig, Du har lärt mig mun mot mun metoden, Du som gjort allt detta underbara , Du har omgett mig med en röd hjärtatmosfär, Du är värd alla hjärtan och tack någon kan ge, Jag ger dig mitt tack och min kärlek. Det med fetstilt ska bort och det som är kursivt ska läggas in. Dåblir den nog bättre, tror jag. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 7/10. Rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 8/10 väldigt bra men jag tycker personligen om ganska långa dikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 7/10 rätt hyfsad trodde det var raggningsrepliker först, hihi :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag har inte fantasin att skriva långa dikter,Outsider salzalada tck för förslagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Max 7/10 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 7/10 , riktigt bra men om den hadde rimmat lite mer hadeden varit perfekt ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 8/10... Väldigt bra skrivet... Själv så kanske jag föredrar lite mer rim i dikter.. fast problemet är det att jag är väldigt usel på dikter själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.