Ilovecheats Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 jag har klarat ligan och gick omkring lite,väntade på att mitt ägg skulle kläckas,då hittade jag en grotta som hette ''ALTERING CAVE''. den var åt vänster från trick house. jag gick igenom hela,och allt jag hittade var en sandplätt. :huh: vad menas med den här grottan?finns det inget att göra där inne?det borde det ju göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Med hjälp av e-rader ka nndu möta sällsynta pookemon där: http://www.serebii.net/emerald/altering.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 vad e rader?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 men lol E-reader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 vad är E-rader?? :blink: oj,E-reader menar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Spela roll,de säljs inte nu längre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg