Hoppa till innehåll

Gudfadern//hjälp


oddy

Rekommendera inlägg

Gäst Moberg

Shalaji jag tycker inte du ska anta massa saker, även om det troligt kan vara så eftersom du verkar veta.

Hmm om det nu är köpt, fanns det då ingen instruktionsbok eller liknande med? Där det står hur man gör? Kanske finns det nånting inne i själva spelet som typ en meny där man kan ändra knappara och så?

 

PS. jag förstår inte varför trådskaparens inlägg är anmält...

Redigerat av Moberg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Moberg din lilla sak lyssna på mig. Om jag säger något så stämmer det. När man crackar spelet så finns det en liten bugg som gör så att man inte kan ta sig ur bilen. Det är en ganska känd bugg så han har crackat spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moberg

Har du bevisat att denna bugg inte kan hända på NÅGOT annat sätt? Tror det är väldigt svårt att bevisa. ;]

 

Men jag menade inget surt eller så. Tycker bara att man kan säga att det är en känd lus som finns på alla crackade versioner av spelet. I stället för att bara säga att han har laddat ner det och har en crackad version.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...