Gäst DonKeN Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Hej. Jag har precis fått en K800i. Men jag glor alltid så mycket på linskyddet. Det ser ut som om den vill lossna. Jag undrar en sak. Är det dålig kvalite på den? Citera
Salzalada Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Har sett en kompis som har en K800, och när jag skulle dra ner linskyddet satt det verkligen hårt, så på hans mobil vill det inte lossna. Skicka en bild på din som man får se på, och om det ser ut som om den vill lossna. Citera
Simpsons Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Jag tror inte att det lossnar om du använder den normalt, alltså inte kastar med den och sånt :S Men skulle den lossna så är det bara att lämna in den där du köpte den, så reparerar de den. Citera
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Har sett en kompis som har en K800, och när jag skulle dra ner linskyddet satt det verkligen hårt, så på hans mobil vill det inte lossna. Skicka en bild på din som man får se på, och om det ser ut som om den vill lossna. Alltså alla ser exakt likadanna. Men jag vill vara säker på att dem har godkvalite så man kanske inte råckar rycka bort den. Citera
Salzalada Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Alla ser exakt likadana ut, men blir helt olika beroende på hur man använder den. Så du kanske har dragit för hårt i luckan så att den har blivit lös, eller liknande. Citera
lundquist Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 jag har en k800i, o de är ett av mina bättre köp :) Citera
CeZ Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Annars kan du väl bara lämna in den. Det borde dom fixa åt dig. Om den sitter löst är det antagligen fel. Citera
lundquist Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Jag använder min ofta o linsskyddet verkar inte vela ramla av, så antigen är de fel på just din mpbil eller är du för hårdhänt ;) Citera
Gäst DonKeN Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Jag bara undrar om det är bra kvalite på den! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.