Vitdom Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Vilket program andvänder man för att göra animerade filmer? och någon som vet ett program man kan andvända för att göra musik/ljud till sina filmer.. Väntar på svar! :kung: Citera
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Jag tror att du behöver flash, se den klistrade tråden i denna forums del för att hitta länk... Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Som jag har gjort! Och ja! du behöver flash! Till att börja med kan du börja med pivot, ett betydligt lättare program! newgrounds.com för tutorials Citera
xingfu150 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 kan nån skicka en länk till där man laddar ner animerings programmet? Citera
Gäst Kabby Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Finns i _ray_ klistrade tråd om Flash Citera
Findus Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 du kan även göra animerade stick flimer i pivot Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 För att försäkra mig om att denne pojk laddar hem programmet så skriver jag länken här istället. Macromedia.com sen söker du på flash Citera
Chainsawkitten Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 Med audacity kan du göra musik. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.