Ogri Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 har du Fifa 07 i så fall har du gjort några framsteg i karriären själv skrev jag på för AIK har inte kommit någon vart:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 ett mycket bra spel.. men vad menar du med framsteg? det styrelsen vill att man ska göra?Som typ värva en spelare under 25 år o.s.v? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Förstår inte frågan :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 man väljer karriär sen så väljer man ett lag ta barca eller inter dem är väldigt bra lag sen skriver man på kontrakt är man duktig så kommer man få ta över andra bra lag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 ja har tänkt att köpa fifa07 är det bra ? hur mycket har det förbetras från fifa06? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lov3sw1mm1ing Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Har tänkt skaffa det någon som kan göra en mini recension av det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Har tänkt skaffa det någon som kan göra en mini recension av det? Kolla bland Fusk & Recensioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 om man spelar online på pc så kan man göra egen gubbe och sen och sen kan han vara med på karriär jag spelar på amatör eftersom jag är dålig har blivit bättre nu så snart ska jag ändra till något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 en 9 av 10 från mig +Bra grafik bra kariär läge bra med "young acadmy" -Kan inte ställa in så glen snackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 öööhhhh Assasinscreed.. Om du har de på PS2 så e de ju bara å byta till svenska när man väljer språk när man startar spelat så e hela spelat på svenska å de e Gleen Hysén å nån mer som kommenterar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 dem snackar visst på svenska hela tiden allt är på svenska där men om ni ska köpa det så köp det på data det är bättre där :) ska spela fifa 07 på datan nu shoorå!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg