Conaboy Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag behöver hjälp med att få fram hubbar! när jag ska ta en står det bara : Det gick inte att göra en anslutning eftersom måldatorn aktivt nekade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Vilket program är det du snackar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 När du ska gå in på en specifik hub? Får du alltså fram en hublista? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Låter som Conanboy snackar om illegal nedladdning (?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Vilket program är det du snackar om? jag snackar om dc++ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 §1.3 - håll dig till piratbyrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg