ArgSnickare Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) TechWarrior roligt spel man e en robot som man tränar och uppgraderar och strider och jobbar och gör uppdrag och mycket mer! :D testa ni blir medlem via länken ovan! :) Det e ett rollspel! (Inlägg ändrat p.g.a §1.2... / Slasktratt) Redigerat 8 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 det e ju av samma skapare av monstergame så vet inte riktigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Spelet suger utav f*n!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Spelet suger utav f*n!!! jäkla 11ing Skriv inga svärord innan jag anmäler dig till dina föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 det e ju av samma skapare av monstergame så vet inte riktigt <_< ja vet erkänn monstergame SÖG HÅRT! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 e det textbaserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 vill inte gå in via din länk.. antagligen får du några poäng lr nått xD om det är text baserat vill jag inte prova det, annars kan jag väl kolla vad är det för nåt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 FA FA FA.. N! VARFÖR KLICKADE JAG?! Han får ju bara poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Får han? Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 det är en sån där extralänk som han får extar exp och sånt bara för han gör reklam åt sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 http://world2.techwarrior.co.uk/?ac=vid&vid=45055851 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 de va som monstergame SÖG HÅRT <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.