CeZ Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Den där var så tråkig... så att man skrattade. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 alltså. Varför gör ni inget bra istället ? Det här var ju f*n nästan ännu sämre än skiten du brukar visa oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag tycker faktist att den suger riktigt hårt. Inget skivkontrakt här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Det här var något av det löjligaste jag hört...men den var hemskt kul. ;) Löjligt? ja. Kul? nej. Redigerat 10 Oktober 2006 av Adrian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 alltså........ *spyr*. ja lyssna i 10 sekunder sen så stängde jag av för de va så hiimmmllaa sämst, o perverst.. inte för ja tycker de e äckligt men såna där pervo-sexuella sånger är såå himla tråkiga o sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag brukar ej vara kritisk men detta, var bara "too much" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 asså man får ju passa sig att man inte blir gay när man lystar på den :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zieekel Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 asså man får ju passa sig att man inte blir gay när man lystar på den :o Är ny här .. men asså du bashe_"man" <_< jag tror ni borde behålla namnet babyproductions och sitta i skamhörnet och skämmas .. Lär er vettiga ord .. köns ord och andra ordet för samlag är inte det ända du har lärt dig va? Lägg av nu .. du kan säkert göra bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.