jerkakamel Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag vill ha ett bra röstförvrängningsprogram som det blir lika cool röst som ungefär i knappnytt finns det nåt sånt , för voice mask pro och av voice changer suger men det finns väl nåt bättre det gör inget om det är en trial! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DeathChild Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 det finns väll inget sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 det finns väll inget sånt. Vad menar du? om du menar att du inte vet nåt sånt program nödvändigt att skriva det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 google.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnootyH Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 google.se? Jag har sökt där men jag hittar bara av voice changer. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 finns nog bara demos att ladda hem , annars tror jag du måste köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 google.se? Min kompis har ett bra Voice Changer program. Heter typ Voice Changer Diamond eller något liknande... det var i alla fall bra och gav en ett ordentligt skratt när man snackade med andra på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 google.se? men de kostar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 inte alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 google.se? INTE DEMOT :medieval: :o :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.