kirk Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) :cry: :o :unsure: vart får ni alla era battle points .behöver ass mkt till min dusclops.i vilken tävling får man mest?? :huh: Redigerat 8 Oktober 2006 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Battle pyramid. 5 BP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 ok..men nu behöver jag team hjälp :D vilka ska jag ha?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Inga snabba,de är förbjudna.Ha minst en ground.helst swampet så har du så gott som klarat det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 snabba förbjudna :S keey :cool: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det är bra att ha en eld pokémon också, för när man kommer till de sista våningarna finns det många vilda Vileplume eller Breloom. Som agiyr sa, en ground också eftersom det finns många vilda el-pokémon. Sen så borde du ha en gräs eller is pokémon också, eftresom de brukar vara starka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 "snabba förbjudna"? :huh: Jag som har en ninjask, en camerupt och en gyarados till mitt lag på lv. 50 i battle frontier. <_< Min ninjask kan krossa många och äger sönder på battle arena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag tror att de har en speciel speed nivå eller något som man får ha,för jag får inte ha snabba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freexen95 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag använde min Swampert mest i Battle Frontinier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg