Morfin Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Nej, nej och åter nej! SmartXX! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Xbit äger alla, 300-500 spänn och det är skit enkelt att sätta in det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Smart XX LT OPX. Riktigt bra chip, och med bioset Evo X går det inte att få bättre. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jag tror aladin är ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Aladdin vart har du hört talas om det jag vill också ha det var är det???????????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Själv så skulle jag satsa på ett smartxx v3 det e ett av dom starkaste chippen på marknaden hittade den på swemods för 549kr utan instalation har jag för mig funderar själv på att sätta in ett smartxx v3 smartxx v3 länk på swemods butik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 men du en varning man kan INTE spela Xbox Live om man chippar Xboxet så om du vill spela Xbox live chippa inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 jag tycker det är dåliht att chipa för då försvinner all garanti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 jag tycker det är dåliht att chipa för då försvinner all garanti Vissa företag lämnar ut en s.k "Chipgaranti" på ett år. Om något krågnlar fixar dom det, men det gäller bara i ett år istället för fabriksgarantin på 2 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke_nofear Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 jag har evox och det är billigt... går att sätta in själv om man kan det min granne fixa åt mig dock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det finns inget chip som heter EvoX. Ett bios finns det som heter så, men själva chppet heter inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg