Dellamorte Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 tjena har fastnat på ett uppdrag på GTA:SA och kommer inte där ifrån...finns de något fusk som gör att man klarar uppdraget??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Vilket uppdrag snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 bland annat uppdraget då man ska köra tävling med "tävlingsbilarna" inne i en stor arena...och sedan flygträningsuppdraget ute i öknen... hoppas ni vet vilka jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Dem där "tävlingsbilarna" är väl inte så spec. svåra, bara att köra på utav f*n :D Flygträningen är inte heller så svår, tycker jag, bara att nöta, nöta, nöta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Var försiktig när du racear, det är inte samma sak som på NFS-spelen. Blasta inte på för allt vad bilen e värd utan kör snabbt, men lämna det som snabbt och inte mer. GTA SA är lite verkligt på den punkten; bilar i för hög hastighet går ej att kontrollera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag har varvat san andreas och gta vice city :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg