Gäst alan.shalaji Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 HP-hacket funkar ju inte :( Först tar jag på first scan med mitt HP som value. Sen går jag in i en strid och får ett slag. Då skriver jag in min ändrade HP som value och tar på next scan. Men då kommer det inte upp några resultat :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 LOL de e ju clientside så det funkar ju inte (det ser ut som du har pengar/liv men du kan inte andvända dom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 cyber-fox håll käften , jag hatar lögnare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Samma sak gäller mig Darzak. Jag ändrar value till exact scan och skriver in mitt original HP. Jag får fram ett dussin adresser av det. Sedan går jag in i strid och blir träffad lite. Jag skriver in min nya HP och trycker next scan. Det funkar inte. Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 orka spela det skitspelet! men grymma hacks ändå! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Onödigt och tråkigt med hacks. Behöver man hacka så kan man f*n inte vara bra på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.