Dezen Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Nu e det så att jag aldrig spelat WoW tidigare, bara kollat på, så jag undrar om bästa proffesion, alliance eller horde, vilken ras, vilken server med mera. Skulle bli väldigt glad om jag fick hjälp med det. (WoW guiderna här är väldigt bra, dem tackar jag för, men behöver veta lite mer rakt på sak :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 tja... folk säger att hunter är bra nybörjarklasser. Undvik dock druid och warlock. Vilken fraktion du skall spela är bara en smaksak igentligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag tycker du ska vara Horde. När Crossrealmen kom så började horde vinna nästan alltid på Battleground. Jag tycker du ska ha Warrior som klass. Tuffast, starkast, kraftigast och även roligt. Vem hinner springa ifrån en charging alltså :P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Ifall du väljer Hunter ska du ha Skinning & Leatherworking som proffesions. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Okej, men vilken server är bra, med tanke på att jag bara kommer lira i 10 dagar.. Och om jag e tex: Alliance, ska jag vara gnom, human eller dwarf? Vilket passar bäst ihop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 I början får du välja en server, och då ska du ta en "recommended" server. Själv har jag en Dwarf Hunter, och jag ångrar ingenting. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Okej, jag funderar lite på en Orc, har alltid gillat dem :P Men sen kom jag på att jag inte va säker på att dem fanns o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jadå, Orc Hunter är ett bra val. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Då blir det väll kanske det då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 bara så du vet man måste ange creditkortsnummer om man har trialen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 även om man får den av en polare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 ja du måste ju göra account och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg