GutenLOL Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 I Neverwinter så ska man hitta några gravar. Jag har hittat alla utom den som skulle vara i aqueducts. Hur hittar jag den? :( Citera
marz231 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 Vilket av neverwinter nights spelen? + Jag har alla, ska köpa 2:an! Orginal, SOU eller HOTU? Och vilket uppdrag? Citera
GutenLOL Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) det är vanliga men jag vet inte vad uppdraget heter. de var någonting med tombs (dumma minne <_< ) men i uppradet skulle man blan dannat gå in bakom en bokhylla. Jo, förresten hur gör man brew potion? fattar inget av beskrivningen i spelet :( Redigerat 9 Oktober 2006 av Robban-11 Citera
Dysfunction Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 The next is in the Docks, in the aqueducts. Enter through the Silver Sails Company and head to the west(it will be marked as an exit on your map) and use the sword artifact to enter. Råkar inte vara denna? Citera
GutenLOL Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 The next is in the Docks, in the aqueducts. Enter through the Silver Sails Company and head to the west(it will be marked as an exit on your map) and use the sword artifact to enter. Råkar inte vara denna? <{POST_SNAPBACK}> "Enter through the Silver Sails Company" hmm..ska prova det :) Citera
marz231 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 var det munken i kyrkan som gav dig questet? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.