Aegzor Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Hej! Jag har fastnat på Super Mario 64 DS, asså, inte fastnat, men jag undrar hur man låser upp dom där kuberna som det står ? på. Jag vet att man typ ska göra det inne i slottet men jag hittar inte vart ! Tack i förhand. //medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 När det lyser från taket i miotten av hallen, så ska du vara Mario och använda X för att titta upp där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 HAHA, lol har testat, men jag har liksom inte tittat upp i taket... btw. måste man ha klarat Bowser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Om dt kommer en lysstråle från taket (som kommer på den stora cirkeln i mitten av Main Hall), och det står "Hey Mario" när du trycker på A/B ska du använda X för att kolla upp. Jag tror att man måste klarat Bowser första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Ok, för nu står det bara typ Help, Mario, eller nåt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Man måste ha fått ett visst antal stjärnor först. Typ 20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Jag har fått 25 st stjärnor :P EDIT: Har fixat det nu. Man behövde inte klara Bowser. Redigerat 10 Oktober 2006 av medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 jag tror att man behövde typ 6 stjärnor eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 nej inte så lite. Man måste fått Mairo först och för han måste man ha 8 stjärnor. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 jahaa men jag var nära ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NantE Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 MAN STÄLLER SIG PÅ MATTAN SOM SER UT SOM EN SOL, TITTAR I TAKET NÄR MAN HAR 14 STJÄRNOR+ ATT MAN MÅSTE VARA MARIO. PUNKT SLUT! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Man måste ha 12 + sjärnor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg