DDDD Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Gör bara rune mysterius quest så kan du göra runerna själv.... har gjort den....... hittar inget tample Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 nån jäkel snode nyss min gubbe annars hade jag 1k air rune :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Gör bara rune mysterius quest så kan du göra runerna själv.... har du en talisman? i såna fall gör du locate på den så säger den åt vilket håll du ska air: nedanför falador vid svängen bort mot rimmington och crafting guild mind: ovanför falador, nära wildy gränsen, till höger om goblin village water: ligger nere i lumbrigde swamp, innan coal mine fire: ligger i al-kharid, i högra hörnet på öknen (tror jag) body/earth: någon av dessa ligger lite vänster om barbarian village body/earth: den andra av body/earth vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag gör dom jättebillgt, men jag har typ bara 9 i det :P "På den gubben jag tränar just nu" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 body ligger vänster om barbarian village earth/ north-east om varrock vid ett yew träd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 k novacaine du får jobbet vad är din msn p.s larath jag skulle kunna betala ett litet pris om du skulle kunna leda mig till ett temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg