Gäst -Snake_bite- Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vilken är du??, jag blev solid snake http://www.tv-spelstest.reklam/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag blev Rygar. Trodde nästan jag skulle bli sonic med tanke på hur egoistisk jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag blev RYU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag blev Donkey Kong första gången! Jag ska göra det igen nån gång! Men finns det egentligen många figurer med? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag blev donkey kong men ska göra en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Vad pratar ni om? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag testade en gång till och jag blev Samus Aran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Den här gången blev jag Samus Aran! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) Jag blev Donkey Kong! Jag gör det igen! Jag gjorde det 3 ggr. Första blev Jag nån Rygar. Sen blev jag Samus. Sen Snake. Redigerat 14 Februari 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 De här har jag gjort förut då blev jag pacman men ska göra de nu igen :D http://members.chello.se/wiechel/tv-spel/samus.jpg blev hon den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 vAR GÖR MAN SÅNT??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag blev Samus aran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.