Gäst Matte Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vad konstigt jag blev en som heter Blaster Master! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag vet inte hur jag blev jag bara klickade i :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vet nån vem Blaster master är. (ironiskt sagt) Han är Blaster Master. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag vart...Rygar!!! Eftersom jag var tuff modig och väldigt mystisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 han var med i ett nintendo spel som jag hade på den gammla nintendon :D det var skit roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Vet nån vem Blaster master är. (ironiskt sagt) Han är Blaster Master. Blaster Master tillhör som sagt ett NES spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 (redigerat) hur lägger man in bilderna ? Redigerat 16 Februari 2004 av Fire Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 mellan img skriver du vilka sida bilden kommer ifrån (högerklicka på bilden, egenskaper, sen kopierar du sidan som står där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 blev RYU nu vem det är ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 http://members.chello.se/wiechel/tv-spel/donkeykong.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 http://hem.bredband.net/doshnak/haha.gif tro det eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Jag tror dig inte det är inte skrivit med samma bokstäver :angry: Redigerat 17 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.