Hoppa till innehåll

Runescape


nixo99
 Dela

Rekommendera inlägg

jag är ett profs på scamming! och jag kan laga upp er woodcutting om den är över lvl 60 (auto woodcutting) + ni får mycket yews! om ni skickar ert namn och pass till min hotmail (e-mail) addres så har jag 6 h. er account på autowc (du kan inte spela under den tiden) +det bästa är att ingen ser dig när du hackar yews (du är i en egen värld så du kan inte bli banned eller reportad) du måste bara ha en rune axe på din account jag rekomenderar det här till er alla!

 

du kan också lämna inn din account till auto mining då måste din mining lvl vara ÖVER lvl 35) då är det bara att skicka ditt namn och pass till min e-mail och vilken "sten" du vill hacka du måste också ha en rune pick till det!

 

min msn och e-mail address är: [email protected] :D

 

det här är en s*it bra auto sak min woodcutting lvl och mining är 99 och jag är MILLIJONÄR tackvare det här!!! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DU BRA på SCAMMING?  skulle inte tro det för det här var den sämsta scammen som jag vart med om

 

det är 100% inte scamm!!! frååga fast av en tyyp i runescape som heter freda68 jag har jort det till honom 0bs! tala engelska till honom!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du nu är så rik och det är jätte bra så skulle jag vilja göra ett test , jag gör en lvl 3 gubbe du her över en rune axe (en sån borde du ha om du är så bra i cutting). har jag 99 i wood cutting sen så ger jag dig en rune axe , okej ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...