rex Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 Kan någon hjälpa mej??? :cry: Jag vill få bort.. "ett träd" ..i Battle Frontier. Ni som varit där vet säkert vilket jag menar. Det ligger precis vid vattnet nära vattenfallet. Har hållt på i 12 timmar så jag orkar inte längre.. Hjälp mig snälla!! // rex :cool:
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Det är inget träd utan en sodowoodo.Vatna så kommer du möta den.
Aegzor Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Gå in på Key Items o välj WailmerPail (stavning), när du står bredvid "trädet", då kommer en pokemon (Soduwoodo) att väckas till liv!
agiyr Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Han har fått svar via PM,tråden kan låsas.
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Kan någon hjälpa mej??? :cry: Jag vill få bort.. "ett träd" ..i Battle Frontier. Ni som varit där vet säkert vilket jag menar. Det ligger precis vid vattnet nära vattenfallet. Har hållt på i 12 timmar så jag orkar inte längre.. Hjälp mig snälla!! // rex :cool: Trädet har ett namn *Sooduvoodu(stavning)
Rekommendera inlägg