darzak Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) är det mot reglerna att skriva en guide om hur man hackar Invision Power Board v1.3.1 och v1.3.1 FINAL? ( jag tror det e det men jag vill vara säker...) Redigerat 9 Oktober 2006 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Hackning/datorintrång är mot svensk lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 är det mot reglerna att skriva en guide om hur man hackar Invision Power Board v1.3.1 och v1.3.1 FINAL? ( jag tror det e det men jag vill vara säker...) Så att alla ska veta hur man hackar Fuska.se elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 fuska.se har v2.0.4 som ennu är exploit free... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Ja, nu är det nog så att det inte bryter mindre mot lagen bara för att fuska råkar ha en annan version än den du tänkte skriva en guide för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.