darzak Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 hur många på forumet använder zone alarm? för jag har ett problem, när jag sätter på zone alarm så kan jag inte köra spel som gunbound men när jag stänger av den så får jag massor med virus och stuff... går detta att fixa på ngt sätt? Citera
Gäst Muuu Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 du måste öppna brandväggen så att zone alarm låter spelen komma igenom. kommer tyvärr inte ihåg hur man gör :( Citera
Salzalada Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Jag vet inte riktigt hur man gör. Man ska gå in på "Program Control" eller nåt. Mitt Steam ville inte fungera när jag hade på ZA, men jag gjorde någon inställning så fungerade det igen. ^^ Dock fungerar det inte att ha igång en server när ZA är igång. Får ta och kolla på det nån gång... Btw, det ska vara på "Program Control" eller nåt. Citera
Gäst newnameguy Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Program Control > Programs (Flik) > Ställ in om spelet/programet får tillgång till internet :) Eller så kan du ta "Add Program" om ditt inte finns med i listan... Citera
rikke Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 då är mig givna fråga "vad är zone alarm"? Citera
Gäst newnameguy Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Det är en bra gratis brandvägg, finns på www.zonelabs.com Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.