Salzalada Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 *Host* Dyslexi = Har svårt att stava och läsa. Epilepsi = Kan svimma av blinkande bilder och dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag är i mot den här idén, på grund av att i många fall blir en sådan här text jobbig. Men om det kostade några tusen, så skulle det nog leda till lite snyggare presentationer. Jag vill alltså inte alla ska ha tillgång till det. Nä,men de som har fuskavip,då förlrar man inte penga på det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) Vad ska den funktionen vara bra för? Redigerat 11 Oktober 2006 av QuikSilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Kult,tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.