Oske Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag säljer Salmons på runescape för 15 ea. kan fiska upp till lobsters. Om du vill ha något kan jag fixa det billigt. :P (fiskar) Jag heter Adolf_master där. Om du tror att jag är nazist så är jag inte det , jag hittade inget annat namn! <_< PS Du får säga till om du vill ha dom kockta eller inte! Behöver 5 lvls till på cooking då kan jag grilla lobsters. ---------------------------------------------------------------------------- Skulle vilja ha en avatar, om du kan göra,fixa en åt mij. Adda [email protected] om du vill göra en avatar åt mig! Och du får 2 k på runescpae ifall du kan fixa en åt mig. _______________________________________________________ Kan göra armor åt dig okså!, men bara i bronze, och lite i iron. Om det är någon där ute som har en addy pick-axe och inte kan använda den och skull vilja byta til en mithrill så kan jag byta med dig. ------------------------------------------------------------------------------ Jag är på lvl 32 , jag har bara haft min gubbe i 1 månad. Jag kan okså beskriva mina items och sånt ! ITEMS. Armor:Mithrill. Shield:Mithrill kite. Sword:Mithrill Scimmy. Helm:Mithrill full helm. Armor-leggs:Mithrill. ________________________________________________________ SKILLS. Fishing:41. Combat:32. Stregth:28. Defence:28. Attack:28. Hacking:33 Smithing:28 Wood-cutting(WC):23 Fire:22 Cooking:35 Runecrafting:5 Ranged:40 Life(HP):29 Jag har mycker mer i vissa andra men de som jag skrev nu e dom som man behöver mest i. _______________________________________________________________ Om det är någon som inte spelar runescape längre , men har sin gubbe kvar kan jag ta väl hand om den. Jag sviker inte någon. Runescape is the game! PEACE TO ALL RS-GAMERZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 ja kan köpa raw salmons :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 OK , adda adolf_master på runescape loggar in imorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 okey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 jag kan köpa också,adda: mage philla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dennis0222 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 jag köper så många som möjligt adda dennis0222 på runescape kokta och ej, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag köper gärna raw lobs. Säg bara ett pris. Minst 100 per gång^^ Och priset ska inte ligger över 50 ea. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag köper gärna raw lobs. Säg bara ett pris. Minst 100 per gång^^ Och priset ska inte ligger över 50 ea. vem skulle för 50 each för en lob? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg