TheXxXmaster Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) säljer eller byter mitt rs acc den heter zirap ni kan kolla på highscore ifall någon är intreserad så add mig på msn [email protected] försök inte scamma eller något detta e allvarligt inget bedrägeriger här aja ha det bra SVENSKA FOLKET! SVERIGE!!! Redigerat 11 Oktober 2006 av TheXxXmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Hur mycket ska du ha? är det i fm, rs cash eller riktiga pengar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 antagligen rl money Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 haha lol det här är en scamm! du har bara tagit en random gubbe från highscores! det är därför du inte vet vilken combat han e! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Han vet nog vilken combat han är. Det ser bara snyggare ut att skriva 70+. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Enklast ere väll o fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Trust me det e scamm, han trodde att han skammade mig, eftersom jag tänkte att jag skulle skoja med honom :P Gav honom 100k gratis, han trodde att jag köpte en pure av honom, men jag fattade att de va scamm, eftersom man inte fick namn xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg