OmenChild Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 SKa instalera messenger på psp men dom skriver att man ska lägga in några saker i mappen COMMON :huh: Här är vad dom skriver How to Install PSP-Messenger 1.Download the file 2.Right click it and press unzip 3.Plug in your PSP 4.Open the PSP memory stick folder in my computer 5.Press the folder "PSP" 6.Press the folder "COMMON" 7.Drag the unzip folder to "COMMON" 8.Wait for it to load on to it then unplug your PSP 9.Open PSP Browser 10.Type in: File:/PSP/COMMON/PSPMSG/index.html :blink: Vad menar dom.. Jag förstår men dom skriver lite otydligt tycker jag? Så snälla hjälp mig och hitta COMMON eller vart jag nu ska lägga in den! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) du stoppar in psp:n i datan o sen går du in på den . sen där finns det en mapp som heter PSP. där i ska den ligga. var har du hittat detta programet ? Redigerat 11 Oktober 2006 av Paranoxx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Verkar vara ett coolt program xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Det är lungt jag fattar nu bara att mappen common var borta så jag gjorde en ny.. Det är ju skit enkelt lägg bara in tex psp messenger i common sedan går man bara in i web browsern skriver in File:/PSP/COMMON/PSPMSG/index.html .. Men nu har jag ett annat problem när jag ska gå på tex ett pogram där man skulle göra samma sak. Funkar perfekt men när man ska in på pogramet står det bara ** The content cannot be displayed ** vad kan jag göra åt problemet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 de betyder ju att psp:n inte kan visa innehållet.. antingen är de väl fel på filen eller så har du lagt in de typ fel. comon ska stå med stora bokstäver. tror inte de gör nån skillnad men iaf. de är bara försöka igen.. men var har du hittat detta ???!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Pogramena är för psp så varför dunkar dom inte då? :( Hehe jag svarar om du hjälper mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 men ja vet ju inte vad felet är efter som ja inte har provat det !!! lite svårt att hjälpa dej då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg