kulmorgan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Kämpar på men det går inte någon som har en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kulmorgan Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag skulle skriva om gandorf sista bossen. Klarar inte honom. Någon som har en ide om bästa sätt att få död på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 han är lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kulmorgan Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Alla kanske inte tycker det, har du inget tips att ge. Är det någon som vet om man kan få en staty på Link? Ett foto av någon det vore kul Han som gör statyer pratar om en speciell regnbågs sten kan man hitta det nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) du ska skyda dig me skölde å att han nuddar den lite så skyter zelda ljusspil mot danon när han blir träffad ska du så snabbt de går slå honom en gång å fortsätta så tills han dör en sak som irriterade mig va att zelda inte siktar rätt pillarna kommer mot dig :unsure: Redigerat 14 Februari 2004 av DaNiEl tHHe GamER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 använd parry attaken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kulmorgan Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Är det på winwaker??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kulmorgan Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Ja, Är inte Ww förkortning på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det finns ett snabbare sätt att döda ganon; när zelda träffar ganon ska man springa fram till ganon och trycka på L och när a knappen lyser trycker man på den! då hoppar link jätte högt upp i luften och sätter svärdet i ganons huvud! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 om jag fattat rätt så tror jag att det var det hab menade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg