Gäst Kabby Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Enligt mig är chatten väldigt död jag är inne där, så varför inte ha en masschatt nån dag? Där så många som kan/vill går in i chatten och chatta med andra! Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 skulle vara väldigt roligt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Ja, visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag är med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Visst vorre det kul, Iam in :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Visst, men när? Vårat November-lov närmar sig, men vet inte om ni andra har novemberlov. Vi har det 30/10 - 3/11. Om alla andra har det kan man ju ta "chattkvällen" under novemberlovet, kanske 19:00 på kvällen eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Bra om det vore på en lördag så att de flesta är hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Sunkig idé. Chattprocesessen ska inte vara planerad tycker jag, en non-blinddejt ska inte kunna användas genom mIRC tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.