Gäst Youx Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Hjäälp rpg maker för liten bana!! närm an har det så får man ju sätta ut gubbar och allt sånt men banan är ju pytte liten!!!! kan man få den större Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Ja det kan man. Vill du veta hur? ja, man kan ju testa att klicka på lite oliak saker, programmet kommer inte gå sönder ;P Men det finns väl typ något som heter map preferences elerl så om du högerklickar mitt i huvudfönstret bara. Vilket RM använder du? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Hjäälp rpg maker för liten bana!! närm an har det så får man ju sätta ut gubbar och allt sånt men banan är ju pytte liten!!!! kan man få den större Där du väljer map så högerklickar du bara på den map du vill ha större, och trycker på map preferences. Där kan du ändra storleken och andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 T.ex. vilka monster som det ska finnas där och vilken bakgrundmusik m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Okej tack var länge sen jag använde det nu men ska ladda hem det igen men vet ej vart men söker på google. tack iallafall vad är rm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Rm = Rpg Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 mm det funka ej =( när jag skulle instalerra sa han att jag skulle kolla att det låg på samma ställe som jag packa upp och det är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Vilken version av RPG Maker? Du måste installera RTP:et först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.