OmenChild Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Tjena! alla som har Tekken Dark Resurrection.. alla som har det och lust att spela skriv dag och tid? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag vill men hur mötts man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 online antagligen?!?! får man fråga hur du hade tänkt? träffas i kalmar för att spela lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 ja exakt! nee jag kör online :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Rätta mig om jag har fel, men man kan väl inte köra multiplayer online via wlan, bara skicka ghosts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jo du ska kunna köra online med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 ehh okej, tror ej att det funkar för mig. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 man måste ha 2.70 och jag har bara device hook som är 1.60 och jag vet inte hur jag får till det ! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 man måste ha 2.70 och jag har bara device hook som är 1.60 och jag vet inte hur jag får till det ! <_< Nej för du är fet trög och inte vill ha hjälp, när nu personer hjälper dig svarar du hur kaxigt som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Skärp dig.. Jag har skickat in så du får en varning.. men jag frågar bara om någon vet hur jag kan få till det varför tror du jag startade den andra tråden. Jo så att vi sliper gå i från det här ämnet! Förresten så är det du som är kaxig och tror att du kan allt.. Redigerat 20 Oktober 2006 av A_2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg