Gäst Yantra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 någon som har hört hettarna? länk med deras musik finns här hettarna hemsida typ skratt utlovas :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Nej, det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 nej som du har inte hört dom elr nej de var dåliga? lyssna på dem iaf du inte har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Haha...skitbra. Klockrent säger jag bara. Låtarna som var i dålig kvalitet gick inte å lyssna på...hatar dålig kvalitet..men de andra var king. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Skumma typer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Rätt kul, hade inte kvalitén varit så sunkig så hade man kanske inföskaffat några... den jag hörde var iaf rätt bra för att vara i genren "Relativt oseriöst men ändå kul". Redigerat 14 Oktober 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 bump^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Har hört hettarna för och dom äger... Ett måste är å lyssna på låten flygande apor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag gillar inte deras låtar. Dom är för "oseriösa" om man ska säga så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Hur kan man vara för oseriös? BTW:Dom äger sönder!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.