JonteFire Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 kan nån hjälpa mig hur man får skarecrows song i botton of the well snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Som liten ställ dig framför fågelskrämman i Lake Hylia. Ta fram Ocarina. Spela nåt som är lätt att komma ihåg. Skriv gärna ner det. Gå till Temple of Time. Bli vuxen. Spela sången du spela för honom som liten. Klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 aha jag som trodde att man hitta den i botton of the well i brunnen men tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockabilly Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jag bara undrar var finns det 2 templet. för att när man får dom där järnskorna. För att jag hittar inte dit alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 för att få järnskorna ska du gå dit där tredje ``lilla`` templet va, där är det nu is och du ska hoppa mellan isblocken som flyter i vattnet för att komma in i en liten grotta, där inne ska du använda dej av blå is som du kan tina upp isvägar med för att få järnskorna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zest Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) Som liten ställ dig framför fågelskrämman i Lake Hylia. Ta fram Ocarina. Spela nåt som är lätt att komma ihåg. Skriv gärna ner det. Gå till Temple of Time. Bli vuxen. Spela sången du spela för honom som liten. Klart. Men han är inte kvar när man är vuxen igen. det är bara den andra fågelskrämman. Vart kan han vara ? Jag kom på det :D :rambo: Redigerat 30 December 2006 av Zest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg