SizMoLaseR Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) behöver hjälp me mitt team!? Mitt team ä: Blaziken lv 100 Raichu lv 38 Hera cross lv 27 Redigerat 13 Oktober 2006 av scoooter
Gtakillen Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 jag förstår inte, menar du om man ska ändra nåt eller? <_<
Girafariglove Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 behöver hjälp me mitt team!? Mitt team ä: Blaziken lv 100 Raichu lv 38 Hera cross lv 27 Vad sägs om: Blaziken-Blaze kick, Double kick/Sky uppercut, Bulk up, Mirror move Raichu-Thunder, Rain dance, Thunder wave, Brick break Flygon-Crunch, Earthquake, Sandstorm, Dragon claw Absol-Swords dance, Shadow ball, Slash, Bite Gyarados-Surf, Thunderbolt, Dragon dace, Trash (Walrein-Ice bal, Ice beam, Body slam, Rockslide) Swellow-Wing attack, Refresh, Aerial ace, Facade (Xatu-Refresh, Steel wing, Calm mind, Psychic) Det är vad jag kommer på bara sådär. Men annars kan jag gladeligen bygga dig ett lag om jag kan få lite tid på mig. Det gör jag gratis o det blir efter dina önskemål.
agiyr Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 :lol: :lol: :lol: :lol: !!SÅ mycket lvel skillnad?! Jag skulle använda 2 ord: Träna upp.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 Jag skulle t.o.m andvända 4 ord:Träna upp för tusan!!
Rekommendera inlägg