wuurds Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag köper typ aldrig data spel... jag köper gc spel mest.. typ 8 gånger om året.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Köper typ aldrig... Bara om det är nåt riktigt bra spel.. Men det är sällan... :ph34r: unge fär samma här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag har köpt 2 spel på ett år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 kanske en gång varje /halvår/år spelar mest gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 :P jag laddar ner! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag köper ungefär ett spel i veckan eftersom jag är fattig och tjock ett spel i veckan???? jag köper kanske två-tre gånger om ÅRET! :huh: hur rik e du?? fast det e ju så att det e mamma som säger att jag ska spara till allt förstås <_< semester och annat men ändå! wow iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Kanske 1 spel i halvåret, ibland mindre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 typ 3 :huh: gånger i månaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 nice, fast jag brukar ju itte gå och köpa jag brukar oftast vara på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Nja, kanske ett spel per år, sedan har jag väl några få extra spel som är hemladdade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag köper inte så mycket spel. Bara ibland men det är sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.