Siyuro Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 När jag skulle besöka en hemsida så kom det upp en ruta som hette Errorsafe och så kryssade jag ner den. Men jag undrar ifall om den kommer upp betyder det att man har virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 nej, det troligaste är att errorsafe är ett virus, troja eller liknande som vill in på din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Kryssa inte ens... Därför det brukar vara fekad kryss så när du trycker den så springer det in virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Hur får man bort den om man ej ska kryssa? CTRL + W ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 alltså, alla fönster som datorn öppnar har ett riktigt kryss, däremot är det vanligt att det är en "pop up i popupen" så det ser ut som det finns 2 kryss, se till så du tar rätt. det översta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Den där Errorsafe har kommit på min data med, fast jag cutta den med mitt virus scanner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 de har kommit hit med, jag brkar bara flytta ner den i hörnet så ser man inte den, efter ett tag slutade den komma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag tror jag har skrivit i ett ämne här nånstans hur man tar bort errorsafe, sök bara igenom forumet så hittar du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Ok, schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag tror jag har skrivit i ett ämne här nånstans hur man tar bort errorsafe, sök bara igenom forumet så hittar du det. kan du ge mig länken Omega för det händer mig också :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Ladda ner Ad-Aware och scanna typ 3gånger... Skaffa brandvägg, Antivirus program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Eller leta rätt på filen och ändra filändelsen till massa nonsens så kommer inte filen kunna exekveras. Det är precis det anti-virus gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.