Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 tycker nån om sege mega drive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag tcyker de är kul. Eftersom jag inte tycker att ett spel måste ha bra grafik för att vara kul, så är sega mega drive bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag säger som mackdonalds I'm lovin't Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 sega är bäst B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 saga utklassar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Sega är ett fantasktiskt spel företag! Men bättre än Nintendo är dom inte! Men Sega får en fin 2:a av mej på bästa spel företag listan! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag tcyker de är kul. Eftersom jag inte tycker att ett spel måste ha bra grafik för att vara kul, så är sega mega drive bra. så megadrive blir atomatiskt kul för att det är dålig grafik? :huh: nintendo åttan äger ju mega drive hur stort som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (AidsCunt @ 15/02-2004 18:04:03) Jag tcyker de är kul. Eftersom jag inte tycker att ett spel måste ha bra grafik för att vara kul, så är sega mega drive bra. så megadrive blir atomatiskt kul för att det är dålig grafik? :huh: nintendo åttan äger ju mega drive hur stort som helst! Är konsoller tillför att ha bra grafik eller vara roligt? Förr trodde jag roligheten var meningen med spel! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 det är väl klart att dom ska va roliga! det har inget med grafiken att göra, jag sitter ju f*n och lirar 8-bits hela dagarna. men som den där oglalglfgdfgd (eller vafan han/hon heter) skrev, så lät som att mega drive är bra bara för att det är dålig grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 megadrive alltså överhuvud taget segas konsoler för en delad etta med nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 pff... nes äger ju sönder mega drive totalt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Sega Mega Drive äger! :lol: Och så äör det bara! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg