(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 detta kanske e en dum fråga men e ness en nintendo konsol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 detta kanske e en dum fråga men e ness en nintendo konsol Japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 nes är tusen gånger roligare! megaman äger ju röven av sonic! super mario också för den delen! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 knappast att megaman äger sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 sonic äger allt och alla, samma med sega, nintendo är bara en fis i rymden jämfört med sega... snart kommer nintendo gå under, men sega kommer resa sig från marken och bli störst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jasså? vilka är det som redan har gått under? jo, sega. ;) och varför? jo, för att dom inte kan göra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ne dom kunde göra spel men inte sälja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jasså? vilka är det som redan har gått under? jo, sega. ;) och varför? jo, för att dom inte kan göra spel! hmm... anledningen till att sega gick under är att människan är en ointelligent skapelse, dom förstod inte dreamcastens potensial och köpte istället en liten mupp burk vid namn N64...och om du vill veta vem som inte kan göra spel, tänk dig en liten fet rörmockare, hans spel blir mer och mer fantasilösa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (Ozoon @ 18/02-2004 21:39:35) jasså? vilka är det som redan har gått under? jo, sega. ;) och varför? jo, för att dom inte kan göra spel! hmm... anledningen till att sega gick under är att människan är en ointelligent skapelse, dom förstod inte dreamcastens potensial och köpte istället en liten mupp burk vid namn N64... och om du vill veta vem som inte kan göra spel, tänk dig en liten fet rörmockare, hans spel blir mer och mer fantasilösa... jaha, så du är omänsklig som tycker om dreamcast med andra ord?jag trodde att tvspel va till för att vi människor skulle gilla dom, inte någon annan skapelse. fast du har nog rätt, marsianer eller liknande skulle nog uppskatta det mer än oss. fast N64 var ju faktiskt inte nintendo´s hit. men nintendo åttan och super nintendo äger ju sönder alla sega konsoler. du får gärna kalla super mario fantasilöst, men då tycker jag inte att du kan påstå att sonic är mer fantasifullt. jag tycker själv att super mario är ett sånt spel som man får tanken av att det är nån gammal knarkare som har kommit på. jag menar en rörmockare som käkar svampar så han blir stor och hoppar runt i världens fantasivärldar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jaja börja inte att bråka nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 inte bråka! disskutera, lugnt och fridsamt... sonic är mer fantasifull av många andlednigar, jag kan skriva ett par: man kan göra mer än att springa och hoppa man kan spela flera stycken samtidigt på en normal bana bossarna är mer varierade(kolla bowser, likadan i varje värld) man har ett syfte med poängen, förutom att skryta med det finns roliga extra banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 inte bråka! disskutera, lugnt och fridsamt... sonic är mer fantasifull av många andlednigar, jag kan skriva ett par: man kan göra mer än att springa och hoppa man kan spela flera stycken samtidigt på en normal bana bossarna är mer varierade(kolla bowser, likadan i varje värld) man har ett syfte med poängen, förutom att skryta med det finns roliga extra banor men det finns fortfarande megaman. sonic har ingen chans mot megaman.det kvittar hur många anledningar du kommer på att sonic knäcker megaman. megaman är mycket roligare som spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg