Kassler Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Tror jag inte... det var Sony tattarna som sabbade för dom! Lurade konsumenterna med tvivelaktig reklam och elaka marknadsförings metoder. NER MED SONY!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 sega kan gå o lägga sig!!! x-box rockar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 om jag fick välja mellan mega drive och xbox så skula jag lunkat välja mega drive men om ni gilar xbox och nintendo så myket så kan ni väl skriva det där det där det här är sega mega drive forumet och föresten soic äger ut mega man SONIC FÅR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 sonic for lifwe !!!!!!!!!!!1 megaman e ju typ bara en gammal robot eller rättae sagt en mäniska somk ska spela robbot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 men vad är sonic då? en liten mesig blå igelkott som ser ut som en tjej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Han e inte mesig än är bara bäst hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 om hane mesig hur skulle han då kunna vinna över dr.robotnik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 men wow.. för att det är ett spel.. megaman skulle äga sönder sonic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 hahahaha årets skämt hur kan han göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 för att sonic är inte mer än en liten insekt för megaman och han skulle bara trampa lite lungt på honom så skulle det vara slut på honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 ahahahahaha megaman hinner inte sonic e för snabb men ämnet var ju faktiskt gillar nån det japp det gör jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 det enda sonic kan göra är att springa snabbt, och det lär han ju behöva om megaman kom och skulle slakta honom. då kan han springa iväg som kärringen han är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg